vineri, 30 octombrie 2015

11. O familie de fani brânză la cumpărături



carusel-2-620x330 
Un nou articol înseamnă o nouă experiență de povestit, de această dată va fi una personală. Acum ceva timp am mers cu familia la cumpărături într-un supermarket din oraș, chiar dacă în general nu ne oprim la standurile de degustări de această dată nu am mai avut nicio șansă, pentru că fetele mele deja observaseră minunatele pufoșenii de la Delaco.
Știam că nu am nicio șansă să le opresc și mai mult decât atât eram foarte curios ce gust are noul sortiment de brânză fondue, domnișoara care era la stand deja așezase câteva zeci de mostre numai bune de degustat, dar cum încercam să mă apropii mostrele dispăreau, fiind luate de alți fani brânză.
Nici fetele nu reușiseră să prindă vreo bucată de brânză, așa că ne-am așezat strategic pentru următoarea tură, în mod normal, dacă era vorba de orice alt produs, nu ne-am fi comportat așa, am fi luat căruciorul și am fi continuat cumpărăturile. De această dată calitatea de fan brânză ne era pusă la încercare și nu voiam să pierdem.
Toni-Jr
Nu pot să explic ce simți atunci când mânânci sortimentele de brânză de la Delaco, este ca și când ai încerca un drog, la început te temi de ce se va întâmpla, iar mai apoi ajungi să vrei să îl consumi în orice moment. Singura diferență între droguri și brânza de la Delaco este că ultima nu este dăunătoare, din contră eu o recomand spre consumare, ea poate fi mâncată atât de copii cât și de adulți, este foarte pufoasă și cu siguranță vă va plăcea.
La a doua rundă deja ne strânsesem câteva persoane în jurul standului, dar cu toate acestea am reușit să prindem câte o bucățică, imediat ce bucata de brânză  a atins papilele gustative, întreaga gură s-a umplut de gustul minunat al brânzei.
Cum diferențiezi un fan brânză de un simplu degustător? Simplu, un fan brânză se va deplasa imediat spre raionul de brânzeturi, pentru a arăta și familiei noua descoperire și în același timp pentru a-și alimenta stocurile de brânză. Este foarte greu să locuiești într-o casă plină de fani brânză și să constați că nu mai ai nici măcar o bucățică de brânză, pentru că ceilalți se delectaseră deja cu ultima bucățică de brânză Delaco.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu