miercuri, 28 octombrie 2015

10. O toamnă a amintirilor!


Cana Minge de fotbal

Multe se schimba in viata omului, zilele sunt pline de bucurii dar şi de necazuri, mereu ne asteptam sa ne surprinda cele ce vor urma. Fiecare traieste cu speranta de a avea o viata plina de bucurii, realizari si satisfactii, dar ce sa facem ca in viata mai exista si tristete, necazuri si nereusite. Iata cam ce face parte in putine cuvinte din viata fiecaruia dintre noi.
 Pentru mine insa ziua fericita incepe intotdeauna cu o cana de cafea, un ritual pe care nu l-am intrerupt niciodata de vreo patruzeci de ani. Da, imi aduc si acum aminte de acea cafea facuta in ibrice vechi ingropate putin in nisip, in cafeneaua din fata universitatii. Cu trecerea timpului, nu ştiu exact când, am inceput sa colectionez cani de cafea si sa-mi beau cafeaua dintr-o anumita cana originala. Cand Stiinta Craiova se afirma in fotbalul european mi-am luat cana Minge de fotbal, pentru a putea savura o cafea specială.
 
Cand pierdeau meciul cafeaua mi se parea amara, iar cind il castigau cafeaua parca era mai aromata. Tot din acea perioada a tineretii am si canile Inimioare mari si mici folosite, cu succes total, cand invitam cate o fata pe la mine si obligatoriu cafeaua era servita in aceste cani. 
Daca va indoiti de aceasta o pot pune pe sotia mea sa va confirme, caci asa am cucerit-o si m-a acceptat de barbat, atunci cand i-am servit cafeaua in cana Cantec de dragoste. Si tot alergand dupa cani amuzante am ajuns pe magazinuldecani.ro de unde mi-am imbogatit colectia cu doua cani pentru printesele mele: cana Cenusareasa si cana Alba ca Zapada. 
Cadou Cafea Segreto di India si Cana Expert in cafeaIar pentru sufletul meu melancolic am gasit un cadou Cafea Segreto di India si cana Expert in cafea, caci dupa patruzeci de ani pot spune ca am devenit un asemenea expert. Dar cum acum am trecut la toamna varstei pot sa va spun ca in fiecare seara servesc o cana de ceai, asa ca mi-am luat si o cana cu infuzor Frunze de toamna, aceasta cana pictata imi accentueaza melancolia toamnei varstei mele.Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu