vineri, 16 octombrie 2015

5.Tricouri de la Tshirts!





Tricoul, acest accesoriu din vestimentaţia oricărui bărbat cred că este cel mai important, pentru mine este chiar înaintea blugilor, purtându-l în toate ocaziile, la o plimbare, la o alergare, chiar şi pentru somn în zilele călduroase ale verii,iar iarna nu-l pun în dulap ci îl folosesc sub un pulovăr. Îndrăgostit peste toate de tricouri cu mesaje am fost cel mai fericit când am ajuns la Tshirts şi am început să privesc cu nesaţ multitudinea de mesaje de pe tricouri în speranţa de a-mi găsi unul care să . se potrivească. 
Da, când eram să-mi iau unul cu burtă, mi se potrivea bine pe burtica mea, surpriză.. am găsit un altul care mi se potrivea precum mânuşa pe mâna potrivită, un mesaj din vremurile tinereţii mele „ un fleac, m-au ciuruit”. Am apelat telefonic la 0733-23-33-23 şi o voce feminină mi-a sărit imediat în ajutor, pentru a-mi alege măsura potrivită, căci vă spuneam mai devreme despre o anume burtică... ei, ceva mai mare. Mi s-a promis, în mod cu totul surprinzător pentru mine, că în ziua următoare îl voi putea purta şi sincer, vă rog să mă credeţi a doua zi l-am primit şi era exact la fel cu cel pe care îl alesesem, celebra replică „ un fleac, m-au ciuruit” învăluită în mai multe pete de sânge. 
Acest tricou personalizat mă ajută să nu transpir şi nici nu-mi irită pielea ,cum eram obişnuit, fiind confecţionat 100% din bumbac,cu o grosime de 160g/mp. imprimeul făcut la temperatura şi presiune mare,utilizând laserul. Mi-am dorit acest tricou hunny pentru că el mă reprezintă, eu fac parte din generaţia ciuruită de guvernanţii ţării din ultimii 25 de ani.
 Da, am fost ciuruit în anii 90 când s-au pensionat oameni maturi înainte de vreme, urmările se văd acum, pentru a se distruge toată industria, am fost ciuruit în 2003 când s-a schimbat codul muncii şi am fost dat la gunoi, sunt ciuruit de la revoluţie până-n prezent, căci nimeni nu mai angajează „boşorogi” iar guvernanţii indiferent de culoarea politică au dat doar pomeni celor cu mâna întinsă, ca de exemplu pensii medicale, nu mă refer doamne fereşte la cei care sunt bolnavi căci aceştia sunt cei purtaţi pe drumuri. Impactul purtării tricoului a fost că mulţi din cei care mă întâlnesc îmi spun că şi ei au fost ciuruiţi. Ce este mai rău că s-ar putea ca şi copii noştri să fie ciuruiţi.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu