luni, 16 noiembrie 2015

Ce facem când uităm de ziua soției?



Nu îmi vine să cred, iar este dimineață, nu vreau să mă duc la muncă, parcă aș mai dormi puțin.
-          Bună dimineața, sufletul meu ți-am pregătit micul dejun, grăbește-te altfel vei întârzia la muncă.
-          Bună dimineața, iubit-o, imediat îmi fac duș și vin. ( Oare mi se pare mie sau astăzi este mult mai aranjată, pare mai veselă, sper că nu am uitat iar ceva)
-          Micul dejun a fost delicios, mulțumesc!
-          Te rog să nu stai peste program astăzi, vreau ca diseară să petrecem o seară minunată împreună.
-          Voi face tot posibilul să ajung la timp. ( O seară minunată!?! Sigur am uitat ceva, dar ce să fie? A venit taxiul, trebuie să plec)
Cu o oră înainte de terminarea programului, o văd pe Roxana, fata de la contabilitate și prietena soției mele apropiindu-se.
-          Bună, George, din păcate în această seară nu pot ajunge la petrecere, dar te rog să îi dai tu Aurorei acest cadou din partea mea.
-          Aaaahaaa...( Un cadou?!? Petrecere?!? Dar oare ce mai sărbătorim astăzi?)
-          George sper că nu ai uitat că astăzi este ziua ei de naștere, așa cum ai făcut anul trecut!
-          Nuuu... bineînțeles că nuu...cadoul este deja luat...( Știam eu că am uitat ceva... ce mă fac acum?)
Mă bucur, anul trecut a fost foarte tristă,distracție plăcută.-         
Buchet din 35 de trandafiri multicoloriOare ce să fac? Să îi cer șefului să mă țină peste program? ...Dar i-am promis că voi fi la timp acasă... Va fi devastată dacă nu îi voi cumpăra nimic.... Ce să fac? Gata știu voi contacta acea florărie online din București... ei sigur vor avea o soluție.
După încă o oră de muncă am plecat spre casă, vorbisem cu cei de la florărie și urma să ne întâlnim aproape de casă, ei erau singura mea soluție și din fericire plata se putea face și cu cardul.
De pe site am reușit să îi comand soției mele un minunat buchet de trandafiri multicolori, în număr de 35, fix minunata vârstă pe care o împlinea. Sincer să fiu nu am crezut că cineva va putea să îmi rezolve problema atât de repede și  în plus, la buchet să mă lase să adaug și o mică surpriză pentru sărbătorită.
Imediat cum am preluat cadoul m-am îndreptat spre casă, deja soția mea care văzuse că întârziasem credea că am uitat de ea, vederea mea alături de cadou a făcut să îi apară în ochi acea minunată lumină ce mă făcea să o iubesc în continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu