luni, 30 noiembrie 2015

Piese Ford la reduceri de Black Friday



Dupa revolutie  pe piata romaneasca de autoturisme au inceput sa fie vandute si marcile vesteuropene, precum si cele americane, astfel ca o data cu  aparitia acestora s-au diversificat si activitatile de reparatii din service-urle auto pentru a face fata cererii  pietei. 
De cativa ani a mai aparut o noutate preluata de la americani și anume o sarbatoare a comertului care face furori in fiecare an la sfarsitul lunii noiembrie. Deja va intrebati, ce legatura este intre cele doua aspecte amintite anterior?. Este ca daca sunteti posesorul unei masini americane din gama Ford, cum sunt si eu,  puteti intra pe site-ul  Altgrad Auto care este partener  al Ford Service si care cu ocazia zilei de Black Friday, va ofera discounturi de  5% sau 10 % , in functie de valoarea comenzii on line facute si in acelasi timp va ofera transportul gratuit al comenzilor, indiferent de suma. 
Altgrad-Auto-Ford-Partener
Vrand sa beneficiez si eu de reduceri la piese Ford de BlackFriday 27-30 noiembrie  am intrat pe site si am decis sa achizitionez din ofertele speciale un pachet ambreiaj Motorcraft cu rulment presiune 5 trepte  de la Altgrad Auto. Cum pentru plata online cu cardul mi se permite sa platesc in 6 rate fara  dobanda am hotarat sa achizitionez si un Acumulator 60 AH Ford Original , avand in vedere ca voi beneficia si de manopera gratuita la montaj acumulatori la Altgrad Service.
La acest  acumulator voi  avea garantie  24 de luni si in plus mi se va face si testarea instalatiei electrice. Deci daca sunteti posesor de masina Ford  si aveti nevoie de piese originale ford intrati pe site-ul  Altgrad Auto si din cele peste 10.000 de repere disponbile este imposibil sa nu gasiti ceea ce va intereseaza, iar daca nu este pe stoc piesa respective va fi adusa pentru voi din import Germania in 3-7 zile de la comanda. Grabitiva pentru a beneficia de reducerile de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu