vineri, 6 noiembrie 2015

14.Cum a devenit Sursa Regina PC-ului

                                              Decor: Carcasa PC
                                              Personaje:

Microprocesorul

Sursa PC

Hard Diskul

RAM și ROM

                                             Subiectul discuției: Sursa FSP – Fortron


Zarvă mare în PC, orașul cu cu cele mai multe cereri zilnice, unul dintre cei mai buni supuși ai regatului nu mai are puterea de a continua, din păcate toată zarva din ultimele zile l-a consumat este vorba de Sursa PC, în ultimele clipe ale vieții sale îi sunt aproape toți supușii regatului inclusiv măritul rege Hard Diskul.


- Hard Diskul: Draga mea Sursă PC, în calitate de rege al acestui măreț regat îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru noi, îmi pare rău că de astăzi drumurile noastre se vor despărți, dar din păcate cu moartea nu poți negocia.




- Sursa PC: Măritul meu Rege, a fost mereu o onoare să vă ajut în conducerea acestui regat și sper ca lipsa mea să nu afecteze regatul și acesta să continue să prospere, din nefericire stimatul Producător surse care m-a creat nu m-a făcut nemuritoare. A fost o onoare să lucrez alături de voi toț....i!


Întreg regatul se afla acum în beznă, fiecare supus simțea cum somnul îl cheamă și nu se putea opri în fața acestui sentiment!


- RAM :Regele nostru ce se întâmplă? De ce mă simt atât de obosită? De ce nu mai putem lucra? Vai! simt cum toată puterea dispare din mine! Îmi este atât de somn! Frate ROM unde ești?


- ROM :Sunt aici surioară! Rezistă Măritul nostru Rege v-a rezolva în curând toate problemele, probabil a fost o cădere de tensiune neanunțată!


- Hard Diskul :Dragii mei supuși, din păcate nici eu nu știu care este motivul acestei bruște opriri a activității, în cel mai scurt timp voi remedia problema, cu siguranță cei de la Oferte componente au o soluție la problema noastră, dar numai dacă aș putea avea pentru câteva minute curent să îi spun stăpânului .


- Microprocesorul: Vă spun eu de ce se întâmplă asta!


Toată atenția se îndreaptă acum asupra Microprocesorului!


- Microprocesorul: Ani la rândul nu am făcut decât să ne folosim de Sursa PC fără ai recunoaște însă meritele, v-am ales pe Luminăția Voastră Rege și am dat-o pe ea la o parte! În momentul în care mult iubita noastră sursă ne-a părăsit întreg Regatul a murit!



- Hard Diskul: Cum este posibil așa ceva, Microprocesorule îți ordon să fii mai explicit!


- Microprocesorul: Sursa este cea care zi de zi ne alimenta cu curent, cu aerul ăsta de care fiecare dintre noi are nevoie ca să trăiască, ea știa exact cât să ofere fiecăruia dintre noi pentru a nu ne omorî. Fără ea întreaga noastră resursă de oxigen nu mai există!


- RAM și ROM: Are dreptate! Dar acum este prea târziu, ce ne vom face fără ea? Întregul Regat este mort!


- Microprocesorul: Sursa Pc și-a prezis moartea astfel că folosindu-se de ajutorul meu la ghidat pe stăpânul nostru către magazinul MarketOnline.ro . Acolo Sursa PC și-a descoperit cele mai noi surate, unele mult mai performante și mai accesibile, tot ea la convins pe stăpânul nostru să cumpere o Sursa Fortron performanta, care să îi ia locul.


- Hard Disk-ul: Îmi pare nespus de rău că în tot acest timp am neglijat-o atât de mult pe cea care trebuia să ne fie regină și în momentul în care noua sursă va ajunge îi voi oferi poziția mea, pentru că vedem cu toții că fără o sursă noi suntem complet inutili.


Și când ultima fărâmă de curent s-a consumat, atunci toate componentele au adormit. În momentul în care Sursa FSP a ajuns în regat, Hard Diskul i-a oferit locul meritat și de atunci toate componentele știu că sursa este cea mai importantă piesă din carcasa PC.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu