marți, 5 ianuarie 2016

Halate călduroase pentru bărbatul iubit

Iarna și-a făcut în acest an simțită prezența mult mai târziu decât ne-am fi așteptat, așa că nu am avut timp să îi cumpăr soțului meu un halat călduros.
Pe ultima sută de metri mi-am amintit de acest lucru așa că am început să caut o soluție în mediul online, pe vremea asta nu sunt șanse să fiu scoasă din casă.
După câteva căutări am ajuns pe depozituldelenjerie.ro , aici am fost întâmpinată de unele dintre cele mai frumoase halate special create pentru bărbații din viața noastră. Haideți mai bine să vă arăt și ce produse am decis să îi achiziționez soțului meu:
Primul halat care mi-a atras atenția a fost acesta:

Mi-a plăcut faptul că este pufos și sunt sigură că el se va simți foarte bine în el.


Tot pe lista de cumpărături a ajuns și acest halat:

L-am ales tot pufos pentru a putea fi sigură că îi va ține de cald și le va putea schimba între ele atunci când își va dori acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu