marți, 5 ianuarie 2016

Fatete dentare targoviste la Targoviste Dental Center



 O dantură mereu sănătoasă

Bună dragele mele, ce vreau să vă spun acum despre mine este că sunt o persoană ce a moștenit o dantură deficitară de la ambii părinți și că duc o luptă permanentă cu îngrijirea dinților mei. Reușesc cu greu să-i mențin într-o stare bună, lucru pe care nu-l pot spune și despre dantura mamei mele. Pe ea a trebuit să o duc pentru a-i executa niște fatete dentare targoviste. Foarte important pentru mine a fost că aveam deja experiență legată de Dental Centar Târgoviște, o clinică la care am apelat mereu pentru a avea grijă de dinții mei.

La cine apelăm pentru fatete dentare targoviste?

Datorită acestei legături  pe care o am cu medicii stomatologi de la această clinică, am decis ca și mama mea să vină aici pentru  a-i îndrepta dantura. Pentru acest lucru va  avea nevoie de mai multe intervenții  stomatologice care să ducă la o dantură perfectă, ce trebuie să fie funcțională pentru o vreme cât mai îndelungată, dar în urma executării cosmeticei dentare sper să reușească să aibă și o dantură cu un aspect fără cusur. După consultația de rigoare, medicii au decis că mama mea are nevoie de fatete dentare targoviste pe lângă alte intervenții ce sunt necesare pentru realizarea unei danturi care să-i permită mamei mele să-și folosească din nou superbul ei surâs.
Medicii stomatologi m-au asigurat că rezultatul final va fi unul încununat de succes, dar trebuie să avem răbdare căci durata unui tratament de cosmetică dentară variază foarte mult de la o persoană la alta, căci procedurile nu sunt identice pentru toate persoanele. Ei ne-au explicat , la început, că la ei în clinică se pot executa foarte multe proceduri cosmetice cum ar fi: - albirea dinților, albire cu laser zoom;  -remodelarea gingiilor;  - obturațiile coronare de culoarea dintelui; - coroanele dentare din Zirconiu; - punțile dentare (proteze dentare fixe); - protezele dentare mobile. Cum dantura mamei mele se afla într-o stare jalnică, ei au decis că vor apela la mai multe din procedurile enumerate mai sus, decizia fiind luată în funcție de cum va decurge lucrarea, ce în mod absolut firesc se va întinde pe o perioadă mai mare de timp. Cu aportul acestor  foarte buni specialiști, cu toate că sunt încă tineri, mamei mele i s-au făcut mai multe intervenții cosmetice, dar în final s-a arătat mulțumită de noua ei dantură. Mai mult o dată ajunsă acasă a râs cu gura până la urechi, de figura pe care a făcut-o tatăl meu atunci când s-au revăzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu