miercuri, 3 august 2016

Ce facem când ne trebuie un rezervor hidrofor 50 litri?

Întrebări... întrebări...

Desigur că răspunsul este unul foarte simplu... cumpărăm unul. Dar cu toate acestea lucrurile nu sunt tocmai atât de simple, în primul rând ai nevoie de bani, pentru că gratis nu îți dă nimeni, iar mai apoi ai nevoie de un site de încredere de pe care să cumperi. Cu toate țepele de care se vorbește în mediul online mai există și site-uri cu ani de experiență în spate, care și-au onorat mereu comenzile. Am găsit un astfel de site atunci când am fost nevoită să cumpăr un rezervor hidrofor 50 litri.
Acest site ne-a cucerit atenția încă de la început prin faptul că prezintă la fiecare produs în parte caracteristicile, dar și informațiile de care ai nevoie pentru a fi sigur că ai făcut cea mai bună decizie. De asemenea ai o rubrică specială în care poți vedea ce accesorii îți pot fi necesare pentru produsul achiziționat alături de prețul lor. Pentru noi acest lucru a fost foarte important pentru că nu am mai pierdut timp ca să aflăm ce ne-ar trebui și nu avem, dar și dacă acel lucru se găsește pe site.
Pentru că deja eram deciși să achiziționăm acest rezervor hidrofor 50 litri am făcut comanda online, dar voi puteți să o faceți telefonic și astfel să aflați mai multe informații de la reprezentații magazinului. Personalul este unul foarte politicos și răspund cât pot de repede la telefoane, deci nu trebuie să vă faceți griji în această privință.
Vezi cum arata Vas expansiune hidrofor 50 l

Ce ne-a oferit acest rezervor hidrofor 50 litri?

Achiziționarea acestui rezervor hidrofor 50 litri a avut pentru noi mai multe beneficii:
- in primul rând produsul a fost livrat foarte rapid către noi, mai exact în maxim 48 de ore de la plata comenzii.
- în al doilea rând ne-a fost de un mare ajutor pentru că temperatura maximă de lucru a acestui rezervor hidrofor 50 litri este de 110 grade celsius, momentan noi nu ajungem la astfel de temperaturi, dar nimeni nu poate ști ce se va întâmpla pe viitor. Tocmai de aceea ne-am bucurat să întâlnim un rezervor cu o așa de mare rezistență.
- un alt beneficiu este faptul că nu este foarte mare și nu încurcă, având o înălțime de doar 380 mm.
- faptul că are suportul pentru pompă inclus ne-a ajutat să mai economisim ceva bani, lucru care este de asemenea de apreciat.
- cu ajutorul celor de la Expert Instal Group, site-ul de pe care am cumpărat rezervorul, am putut găsi rapid și un manometru presiune apă 10 bar, în plus acesta este disponibil pe site la un preț foarte mic.
Cam acestea sunt beneficiile care îmi vin în acest moment în minte cu privire la comanda recentă. M-am bucurat să văd că mai există firme care își concentrează atenția asupra clienților și nu doar asupra banilor pe care urmează să îi câștige. Pe aceeași pagină am putut observa că au rezerve hidrofor și de 80 sau 100 l, asta înseamnă că și persoanele care au nevoie de un rezervor mai mare pot apela cu încredere la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu