miercuri, 17 iunie 2015

Femeile si rochiile

Nu pot intelege de ce barbati nu pricep ca o femeie nu poate purta de doua ori aceeasi rochie, sau poate este vorba doar despre barbatii pe care ii cunosc eu. O femeie trebuie mereu sa se simta si sa poarte o rochie noua care sa o scoata in evidenta si de aceea depozituldelenjerie ne propune o gama diversificata de rochite.
Eu mi-am ales deja doua pentru ca iubesc sa am mereu o rochie noua si mai ales pentru ca preturile sunt accesibile, nu inteleg de ce sa trebuiasca sa port aceeasi rochie de mai multe ori cand am parte de preturi atat de bune.
Saptamana viitoare urmeaza sa merg la un botez si la o intalnire cu posibili asociati. Este absolut imposibil sa nu ma duc imbracata in rochie si in acelasi timp voiam sa imi gasesc cate una speciala pentru fiecare ocazie.
Doar cu o simpla privire pe site am reusit sa gasesc cele doua produse necesare, o sa incep cu intalnirea pentru ca ea va fi prima, pentru aceasta am ales rochia

la`Aurora M027

Compozitie: 50% bumbac, 50% in.

 Eu zic ca este perfecta pentru o astfel de intalnire deoarece este decenta si foarte serioasa, mai mult inbinarea culorilor de alb si negru o sa imi puna foarte bine in evidenta personalitatea.

Pentru botez am ales o rochita care imbie naturaletea cu farmecul, nu am vrut sa fie una dintre acele rochii prea ”inpopotanate” cum le zice bunica ci o rochie simpla si in acelasi timp potrivita pentru un astfel de eveniment.
Este vorba despre rochita
Ce parere aveti am facut o alegere buna ? Daca nu voi ce imi propuneti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu